boxnowLogoPopup

Isprobajte novi

BOX NOW App!

BoxNow

Partner Portal

Korak 1: Login

Unosi se vaš broj mobilnog telefona i dobiva se kod za prijavu Box Now - Partner Portal

Proširenu dokumentaciju možete preuzeti ovdje.

Unesite 6-znamenkasti kod iz SMS-a.

Korak 2: Koristite Partner Portal

Postojeće narudžbe prikazane su na početnom ekranu.

Za izradu naloga kliknemo na gumb Create order -> From Warehouse.

Postoje dvije mogućnosti.

  1. Ispunite obrazac
  2. Prenesite CSV datoteku

Ispunite obrazac:

Ova polja su obavezna (podaci o vašem klijentu)

  • Puno ime (e.g. Pero Peric)
  • Telefonski brojr (e.g. +385 912695894)
  • Email ( [email protected])
  • APM broj (locker id)
  • Metoda plačanja (Prepaid or Cash on delivery)
  • Povrati (always allowed)

Kliknite Create order

Čim se narudžba kreira, registracija će biti izvršena na početnoj stranici i doći će obavijest za naljepnicu.

Kliknite na Get parcel labels naljepnica je prikazana.

Prenesite CSV datoteku:

Prije svega preuzmite csv datoteku primjera.

Otvorite csv datoteku i ispunite podatke o kupcu.

  • from_location: Warehouse ID (konstantna vrijednost ukoliko imate jedno skladište u suprotnom koristite ID iz kojeg se šalje.)
  • destination_location: Locker ID (odabrano od kupca) npr. 187
  • customer_phone_number: npr. +385 912695894
  • customer_email: npr. [email protected]
  • customer_full_name: npr. Test Test
  • number_of_parcels: npr. 2
  • payment_mode: cod (plačanje na dostavi) or plačeno unaprijed
  • amount_to_be_collected: npr. 1
  • price_currency: npr. EUR

Nakon što su stupci popunjeni, spremamo csv datoteku i postavljamo je klikom na upload from your computer.

Oprez: Datoteka mora biti takva i jedina. Svaki drugi oblik prikazat će pogrešku.

Stranica za pronalaženje ID ormarića je: BOX NOW Website - Locker Finder HR

Pošaljite s bilo kojeg Paketomata

U slučaju da želite poslati paket bez čekanja našeg dostavljača, možete ga ručno staviti u ormarić. Morate kreirati ovako paket:

Unesite sve podatke o kupcu.

Unesite podatke o dostavi i izaberite veličinu paketa.

Nakon kreiranja pošiljke, možete otići do najbližeg paketomata i unijeti broj paketa, a možete ga pronaći ovdje.

Customer return

Kako bi napravili povrat u gornjem desnom kutu kliknite: Create order – Customer return

U polje Adresa upišite adresu kupca kako bi sustav mogao predložiti najbliže ormariće u koje bi kupac stavio povratni paket:

Unesite podatke o kupcu:

Odaberite svoje skladište u koje treba isporučiti povratni paket:

Kliknite Create order gumb.

Kreira se povratna narudžba i generira se adresnica. Morate kupcu dati ovu adresnicu koju će staviti na paket koji se vraća. Kupac će dobiti SMS s PIN-om kako bi otvorio ormarić i stavio povratni paket unutra. Kupac može koristiti bilo koji ormarić za povrat s ovim PIN-om.
Podrška

Ako imate pitanja o našim rješenjima ili pitanja o tome kako se integrirati s našim rješenjima, obratite se na [email protected].