Partner Portal
Korak 1: Login
Unosi se vaš broj mobilnog telefona i dobiva se kod za prijavu Box Now - Partner Portal
Proširenu dokumentaciju možete preuzeti ovdje.
Unesite 6-znamenkasti kod iz SMS-a.
Korak 2: Koristite Partner Portal
Postojeće narudžbe prikazane su na početnom ekranu.
Za izradu naloga kliknemo na gumb Create order -> From Warehouse.
Postoje dvije mogućnosti.
- Ispunite obrazac
- Prenesite CSV datoteku
Ispunite obrazac:
Ova polja su obavezna (podaci o vašem klijentu)
- Puno ime (e.g. Pero Peric)
- Telefonski brojr (e.g. +385 912695894)
- Email ( [email protected])
- APM broj (locker id)
- Metoda plačanja (Prepaid or Cash on delivery)
- Povrati (always allowed)
Kliknite Create order
Čim se narudžba kreira, registracija će biti izvršena na početnoj stranici i doći će obavijest za naljepnicu.
Kliknite na Get parcel labels naljepnica je prikazana.
Prenesite CSV datoteku:
Prije svega preuzmite csv datoteku primjera.
Otvorite csv datoteku i ispunite podatke o kupcu.
- from_location: Warehouse ID (konstantna vrijednost ukoliko imate jedno skladište u suprotnom koristite ID iz kojeg se šalje.)
- destination_location: Locker ID (odabrano od kupca) npr. 187
- customer_phone_number: npr. +385 912695894
- customer_email: npr. [email protected]
- customer_full_name: npr. Test Test
- number_of_parcels: npr. 2
- payment_mode: cod (plačanje na dostavi) or plačeno unaprijed
- amount_to_be_collected: npr. 1
- price_currency: npr. EUR
Nakon što su stupci popunjeni, spremamo csv datoteku i postavljamo je klikom na upload from your computer.
Oprez: Datoteka mora biti takva i jedina. Svaki drugi oblik prikazat će pogrešku.
Stranica za pronalaženje ID ormarića je: BOX NOW Website - Locker Finder HR
Pošaljite s bilo kojeg Paketomata
U slučaju da želite poslati paket bez čekanja našeg dostavljača, možete ga ručno staviti u ormarić. Morate kreirati ovako paket:
Unesite sve podatke o kupcu.
Unesite podatke o dostavi i izaberite veličinu paketa.
Nakon kreiranja pošiljke, možete otići do najbližeg paketomata i unijeti broj paketa, a možete ga pronaći ovdje.
Customer return
Kako bi napravili povrat u gornjem desnom kutu kliknite: Create order – Customer return
U polje Adresa upišite adresu kupca kako bi sustav mogao predložiti najbliže ormariće u koje bi kupac stavio povratni paket:
Unesite podatke o kupcu:
Odaberite svoje skladište u koje treba isporučiti povratni paket:
Kliknite Create order gumb.
Kreira se povratna narudžba i generira se adresnica. Morate kupcu dati ovu adresnicu koju će staviti na paket koji se vraća. Kupac će dobiti SMS s PIN-om kako bi otvorio ormarić i stavio povratni paket unutra. Kupac može koristiti bilo koji ormarić za povrat s ovim PIN-om.Podrška
Ako imate pitanja o našim rješenjima ili pitanja o tome kako se integrirati s našim rješenjima, obratite se na [email protected].